Over de SSC

Vertel me meer over de Sailhorse Ik wil direct lid worden

Leden van de SSC kunnen inloggen en in de toekomst gebruik maken van extra functies op de website. Wel lid, maar nog geen gebruikersnaam en wachtwoord? Neem contact op met het secretariaat

Algemene ledenvergadering 11 december 2010

Geplaatst in Verenigingsnieuws door Henk van Dijk op 31-10-2010

Op 11 december willen we graag het verenigingsjaar 2009-2010 met u kunnen afsluiten. Namens het bestuur nodig ik u van harte uit om hierbij aanwezig te zijn en uw inbreng te geven.

Terugkijken is niet onbelangrijk en u kunt dat allemaal in de Horsevoer lezen. We proberen hieraan niet al te veel tijd te verliezen in de vergadering. Belangrijk is de toekomst van SSC en met name van Sailhorse. Onder de werknaam Quo Vadis is in 2010 zeer actief gewerkt aan de toekomst van Sailhorse, meer bepaald de bouw en de verkoop er van. Om in 2011 tot uitvoering te kunnen komen, zullen we over diverse belangrijke zaken moeten afstemmen, zoals mallen, bouwer en bouwwijze, eigenaarschap, dealerschap.

Enfin meer dan genoeg stof voor een goede presentatie van de mogelijkheden en wij hopen dan ook op een goede vertegenwoordiging van u, de SSC leden om ons hierbij te helpen.

Niet in de laatste plaats vestig ik uw aandacht op twee andere belangrijke redenen om aanwezig te zijn. Traditioneel maken we tijdens de vergadering de clubkampioen van 2010 bekend en is er na de lunch gelegenheid om op de tweedehands markt elkaar te helpen.

Plaats : WSV Nulde in “de Kajuit”, A28, afslag 10

Tijd    : van 10:00 uur tot 12:30 uur.